عنوان پیام
متن پیام

اجتماع محلی و حکومت محلی منتشر شد

تاریخ ثبت : ۱۳۹۲/۰۵/۰۱     تعداد بازدید : ۱,۰۲۳
اجتماع محلی و حکومت محلی منتشر شد

با حمایت اداره‌کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
اجتماع محلی و حکومت محلی منتشر شد
کتاب > چاپ‌اول- همشهری آنلاین:
اجتماع محلی و حکومت محلی عنوان جدیدترین کتابی است که با حمایت اداره‌کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتشار یافته است.
مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره ویژگی‌های این کتاب گفت: توسعه و کاربرد اجتماعات محلی، به عنوان ابزاری برای حکومت در سطح محلی، در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است. همچنین بحث شده که اجتماعات کوچک محلی، چگونه و به چه میزان می‌توانند در امور مربوط به مدیریت و حاکمیت در سطح محلی عمل کنند.
علی اصغر محکی افزود: در همین رابطه، مهمترین مزیت‌ها و نیز موانع پیش رو برای حرکت به سمت یک حاکمیت محلی، با توجه به تجربه‌های کشورهای مختلف در کتاب ترسیم شده است. به علاوه در این کتاب، مشارکت مردم به عنوان رکن اصلی سیاست‌گذاری‌های شهری و حرکت به سمت حاکمیتی محلی ترسیم شده و آن را تنها مسیر ممکن برای مبارزه و حل بحران‌های شهری در جوامع مدرن امروزی معرفی می‌کند.
شایان ذکر است کتاب اجتماع محلی و حکومت محلی، مجموعه مقالاتی است که به سفارش اداره‌کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران توسط علیرضا مرادی و هاشم واعظی گردآوری و ترجمه شده است.
چاپ اول کتاب، تابستان۱۳۹۲ در ۵۹۰ صفحه توسط انتشارات تیسا در ۱۰۰۰ نسخه به قیمت ۱۶۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

منبع خبر : همشهری آنلاین
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد