عنوان پیام
متن پیام

«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۵/۰۶     تعداد بازدید : ۳,۵۵۶
«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد

کتاب «درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» نوشته روث تاوزا با ترجمه احتشام رشیدی و انسیه ابری توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» نوشته روث تاوزا با ترجمه احتشام رشیدی و انسیه ابری به تازگی توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده، این کتاب را با زبان و ساختاری ساده نوشته و سعی کرده مطالب را به صورت منسجم بیان کند. اقتصاد خلاق، خط مشی فرهنگی، بازار کار هنرمندان، میراث فرهنگی، فیلم، موسیقی، رادیو و تلویزیون، جشنواره ها، شهرهای فرهنگ، خوشه های خلاق، کپی رایت و ... از جمله مسائلی هستند که در این اثر مطرح شده اند.

خانم پروفسور روث تاوز از شخصیت‌های مهم حوزه اقتصاد فرهنگی است و این کتاب، آخرین اثر او در این حوزه است که در آن طیف گسترده‌ای از موضوعات اقتصاد فرهنگی را به ‌اجمال بررسی و مطرح کرده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد اقتصاد صنایع فرهنگی و هنری یکی از موضوعات مهمی است که تاوز در این کتاب آن را تبیین کرده است.

نویسنده در نگارش این کتاب قصد داشته نظریه ها و مفاهیم جدید اقتصاد فرهنگ و هنر را برای مخاطبان دانشگاهی و غیردانشگاهی تشریح کند.

این کتاب با ۲۲۴ صفحه و قیمت ۱۵۹ هزار ریال منتشر شده است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد