عنوان پیام
متن پیام

چاپ کتابی درباره عکاسی خیابانی/۴کتاب الکترونیکی دریک کتاب مکتوب

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۴/۲۹     تعداد بازدید : ۳,۴۴۴
چاپ کتابی درباره عکاسی خیابانی/۴کتاب الکترونیکی دریک کتاب مکتوب

کتاب «عکاسی خیابانی با اریک کیم» با ترجمه شاهین غفاری و نیما رجبی توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «عکاسی خیابانی با اریک کیم» به تازگی با ترجمه شاهین غفاری و نیما رجبی توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

اریک کیم صاحب این اثر، از مهم‌ترین چهره های امروز عکاسی خیابانی است. این عکاس و محقق کره‌ای ـ امریکایی که از فعالان دوره جدید این شیوه عکاسی است، حضوری چشم‌گیر در شبکه‌های اجتماعی دارد که گواهی بر میزان اهمیت حرفه‌ای وی است. او با صراحت مأموریت خود را فعالیت در زمینه عکاسی خیابانی و گسترش آن اعلام کرده است.

اریک کیم درباره عکاسی خیابانی گفته است: عکاسی خیابانی برای من فقط عکاسی نیست. این یک روش زندگی است. عکاسی خیابانی به من شانس ماجراجویی بیشتر را می‌دهد. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا زیبایی دنیوی و عادی را درک کنم. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا احساساتم نسبت به دنیا را از طریق عکس‌هایم شرح دهم. عکاسی خیابانی موجب می‌شود من احساس سرزندگی کامل‌تری کنم.

کتاب «عکاسی خیابانی با اریک کیم» مجموعه‌ای از چهار e-book این عکاس و مولف در زمینه عکاسی خیابانی است و می‌توان گفت چکیده‌ای از تجربیات اوست. این مجموعه یک دستورالعمل اجرایی، معتبر و تجربی است که حاصل اجرای چندین کارگاه عکاسی و فعالیت‌های نویسنده مورد نظر در رشته عکاسی خیابانی است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها