عنوان پیام
متن پیام

۱۱۹ هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب فروش رفت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۴/۲۹     تعداد بازدید : ۲,۳۵۸
۱۱۹ هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب فروش رفت

با گذشت ۱۲ روز از آغاز طرح «تابستانه کتاب» ۱۱۹ هزار و ۲۸۰ نسخه کتاب با مشارکت ۴۶۵ کتابفروشی از سراسر کشور به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، طرح تابستانه کتاب از ۱۶ تیرماه با ثبت نام ۵۹۴ کتابفروشی در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز شده است که تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، قم، مازندران و یزد جزو پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب هستند.

همچنین، «شهر کتاب مشهد» مشهد، «کتاب آبان» مشهد، «رشد» اهواز، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» اهواز، «کتاب شهر» کرمانشاه، «دهکده کتاب» اراک، «فرازمند رشت» رشت، «شهر کتاب ساری» ساری، «نمایشگاه کتاب کودک» تهران و «شهر کتاب هفت حوض» تهران، تاکنون پر فروش‌ترین کتابفروشی‌ها بر اساس کتاب هستند.

کتاب‌های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «داستان خرس‌های پاندا» انتشارات شمشاد، «ارتباط بدون خشونت» اختران، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «پس از تو» انتشارات آموت، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طرح تابستانه کتاب هستند.

تاکنون و در طرح تابستانه کتاب که از ۱۶ تیر ماه با ثبت نام و تأیید ۵۹۴ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور آغاز شده، ۱۱۹ هزار و ۲۸۰ نسخه کتاب از سوی ۴۹ هزار و ۸۲۶نفر خریداری شده است. در این طرح، کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد