عنوان پیام
متن پیام

چاپ دوم «ایران و امریکا؛ گذشته شکست‌خورده و مسیر آشتی»

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۳/۱۹     تعداد بازدید : ۱,۳۹۷
چاپ دوم «ایران و امریکا؛ گذشته شکست‌خورده و مسیر آشتی»

به قلم عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای منتشر شد؛
چاپ دوم «ایران و امریکا؛ گذشته شکست‌خورده و مسیر آشتی»

کتاب «ایران و امریکا؛ گذشته شکست‌خورده و مسیر آشتی» نوشته سید حسین موسویان توسط انتشارات تیسا به چاپ دوم رسید.

کتاب «ایران و امریکا؛ گذشته شکست‌خورده و مسیر آشتی» نوشته سید حسین موسویان عضو ارشد سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، به تازگی توسط انتشارات تیسا به چاپ دوم رسیده است.

به گزارش فرهنگ و هنر؛ جیم والش سفیر و پژوهشگر دانشگاه MIT درباره این کتاب نوشته است: خواندن کتاب موسویان برای درک مشکلات موجود در روابط ایران و امریکا ضروری و لازم است. به ندرت می‌توان کسی را یافت که رویکردهای متفاوت دو طرف به مسائل جهانی را تا این اندازه دقیق توضیح داده باشد.

جیم اسلتری عضو سابق کنگره آمریکا از ایالت کانزاس هم درباره این کتاب می گوید: قویاً به همکاران سابق خود در کنگره توصیه می‌کنم این کتاب تأثیرگذار را بخوانند تا دریابند نگاه ایرانی‌ها به روابط با امریکا چگونه است.

این کتاب به تازگی به چاپ دوم رسیده و نسخه های چاپ دومش در بازار نشر عرضه شده اند.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد