عنوان پیام
متن پیام

«نظریه اجتماعی و مسئله شهری» چاپ دومی شد

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۳/۱۹     تعداد بازدید : ۱,۵۰۱
«نظریه اجتماعی و مسئله شهری» چاپ دومی شد

کتاب «نظریه اجتماعی و مسئله شهری» نوشته پیتر سوندرز با ترجمه محمود شارع پور توسط نشر تیسا به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «نظریه اجتماعی و مسئله شهری» نوشته پیتر سوندرز به تازگی با ترجمه محمود شارع پور توسط نشر تیسا به چاپ دوم رسیده است.

از اوایل دهه ۱۹۷۰، بسیاری از جامعه‌شناسان و محققان، به‌شدت درگیر بحث در حوزه جایگاه نظری مطالعات و تحقیقات شهری بوده‌اند. محققان پیرو سنت مارکسیستی، به‌شدت منتقد سنت تجربی مکتب شیکاگو بوده‌اند ولی در سال‌های پایانی قرن بیستم، برخی محققان، به دنبال تلفیق عناصر موجود در دیدگاه‌های رقیب بوده‌اند تا نظریه جامعی در باره شهر، به ‌عنوان پدیده‌ای اجتماعی ـ فرهنگی ارائه دهند. پیتر سوندرز، یکی از نویسندگان ترکیبی است.

سوندرز در کتاب «نظریه اجتماعی و مسئله شهری»، با بررسی دقیق دیدگاه‌های نظری اصلی در حوزه جامعه‌شناسی شهری، به بحث درباره نقش فضای فیزیکی در ساختار اجتماعی پرداخته و راه‌های مختلف مفهوم‌سازی شهر را باهم مقایسه کرده است. این نویسنده در ضمن این کار، قوت و ضعف هریک را به‌خوبی آشکار کرده است.

ترجمه این کتاب به تازگی توسط نشر تیسا به چاپ دوم رسیده است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد