عنوان پیام
متن پیام

معرفری کتاب بررسی مدیریت رسانه

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰     تعداد بازدید : ۶۶۳
معرفری کتاب بررسی مدیریت رسانه

رشد و گسترش رسانه ها در دهه ۹۰ میلادی سبب پیدایش و شکوفایی رشته‌هایی شد که بتوانند بسیاری از نیازمندی‌های جامعه امروزی را تأمین کنند.
مدیریت رسانه یکی از همین رشته‌های نوپا و بین رشته‌ای است که از علوم دیگر از جمله ارتباطات، مدیریت، کامپیوتر،‌اقتصاد و هنر بهره می‌گیرد و هدف آن تأمین خواسته‌های مردمان امروزی است. مردمانی که در جامعه جهانی، متأثر از پدیده‌های اجتماعی، فرهنگ‌ها و امیال و آمال بیگانگان و خود، در تلاشند تا زندگی سالمی بسازند. به همین علت است که روز به روز براهمیت این رشته افزوده شده و ویژگی‌های ان نمایان می‌شود

منبع خبر : روزنامه آسیا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد