عنوان پیام
متن پیام

اعتماد و همکاری در نوسازی شهری

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۳/۱۷     تعداد بازدید : ۷۱۰
اعتماد و همکاری در نوسازی شهری

اعتماد یکی از ویژگی‌های روابط اجتماعی است که همواره در آن « اعتماد »ِ اعتمادکننده در معرض خطر سوء‌استفاده قرار دارد. در این کتاب بعد از بررسی اصلی‌ترین عناصر سازنده و نیز انواع اعتماد، بر اعتماد عقلانی، اعتمادی مبتنی بر اقناع عقلانی، اعتمادکننده تأکید شده است.
خط سیر کتاب و نتایج آن نشان می‌دهد که نوسازی شهری بسیار بیش از آنچه تصور می‌شود، امری جامعه شناختی است و تا زمانی که دیدگاه‌های جامعه شناختی و جامعه شناسان وارد این حوزه نشوند، دیگر متخصصان توفیق چندانی در این حوزه نداشته باشند .
در زمینه دیدگاه جامعه شناختی به نوسازی شهری، کتاب های زیادی در کشور منتشر نشده است؛ به همین خاطر امید است این کتاب بتواند یاری‌گر محققان این حوزه باشد.
مخاطبان این کتاب تمام محققانی هستند که درگیر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه شهر به طور عام، و نوسازی شهری به طور خاص هستند.
کتاب «اعتماد و همکاری در نوسازی شهری» از سوی انتشارات تیسا در ۲۳۳ صفحه منتشر شده است. علاقه‌مندان حوزه مطالعات شهری می‌توانند این کتاب را با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری کنند

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد