عنوان پیام
متن پیام

آموزش رنگ‌آمیزی به کودکان در «دنیای رنگی رنگی»

تاریخ ثبت : ۱۳۹۱/۰۲/۲۰     تعداد بازدید : ۱,۲۴۲
آموزش رنگ‌آمیزی به کودکان در «دنیای رنگی رنگی»

به همت انتشارات تیسا صورت گرفت
آموزش رنگ‌آمیزی به کودکان در «دنیای رنگی رنگی»

انتشارات تیسا کتاب «دنیای رنگی رنگی (آموزش رنگ به همراه رنگ‌آمیزی)» را برای کودکان گروه سنی الف منتشر کرد. کودکان گروه سنی الف با استفاده از این کتاب می‌توانند رنگ‌ها را تشخیص دهند.


نقاشی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند قدرت کنترل مغز و ذهن را بر اعصاب و عضلات دست و انگشتان کودک افزایش دهد. آموزش مفهوم رنگ‌ها به کودکان در سنین پایین، برای آنان هیجان‌آور و سرگرم‌کننده است. از سوی دیگر یادگیری زودهنگام رنگ توسط کودک می‌تواند ‌نقش مهمی در مراحل بعدی رشد و یادگیری او داشته باشد.

کتاب «دنیای رنگی رنگی» با هدف آموزش رنگ‌ها به کودکان، از سوی انتشارات تیسا منتشر شده است. این کتاب در نظر دارد با استفاده از شیوه‌‌ای مناسب، مفهوم رنگ را برای کودک آشکار کند. تهیه‌کنندگان این کتاب تلاش کرده‌اند با استفاده از تصاویر و شعر، تشخیص رنگ‌ها از یکدیگر را به کودکان آموزش دهند.

در این کتاب، هر دو صفحه روبه‌رو، به یک رنگ اختصاص داده شده‌اند. در این دو صفحه، تصویر اشیا یا حیواناتی که به رنگ مورد نظر هستند آورده شده و درباره یکی از آنها نیز شعری ارائه شده است.

کتاب «دنیای رنگی رنگی» با مقدمه‌ای آغاز می‌شود که شامل توصیه‌هایی به پدران و مادران است و درباره شیوه استفاده از این کتاب و نحوه آموزش رنگ‌ها به کودکان، نکاتی در بردارد. در این مقدمه آمده است: «بهتر است هر رنگ را به طور جداگانه به کودک آموزش دهید. داشتن یک هفته به نام «هفته آبی» یا «هفته سبز» علاوه بر اینکه می‌تواند برای کودک بسیار هیجان‌انگیز باشد، تأثیر بسزایی در روند آموزش خواهد داشت».

شعرهای کتاب «دنیای رنگی رنگی» از سعید امیری است و مائده غلامی نتاج، تصویرگری این کتاب را به عهده داشته است.

چاپ نخست این کتاب در ۲۴ صفحه، ۱۰۰۰ نسخه و به بهای ۲۹۵۰ تومان، توسط انتشارات تیسا وارد بازار کتاب کودک شده است.

منبع خبر : انتشارات تیسا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد