عنوان پیام
متن پیام

«قابلیت‌های کلیدی برای بهبود حکمرانی محلی» انتشار یافت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۲/۱۰/۱۰     تعداد بازدید : ۹۷۵
«قابلیت‌های کلیدی برای بهبود حکمرانی محلی» انتشار یافت

کتاب «قابلیت‌های کلیدی برای بهبود حکمرانی محلی» (مفاهیم و استراتژی‌ها) منتشر شد.
به گزارش خبرنگار کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کتاب جزو برنامه‌های سازمان ملل متحد‌، برنامه اسکان بشر است که توسط طیبه نادرآبادی‌، مرتضی قلیچ و محمدعلی رمضانی ترجمه شده است.
در مقدمه کتاب آمده است: سازمان ملل تلاش می‌کند تا برنامه‌ها و مواد آموزشی لازم را برای شکل‌گیری سکونتگاه‌های انسانی پایدار‌، رفع مسائل و مشکل‌های آن‌ها و شکل‌گیری حکمرانی خوب تدارک ببیند. از جمله آن‌ها کتاب حاضر است که در آن سعی می‌شود قابلیت‌های ضروری برای حکمرانی خوب به مردم آموزش داده شود.
«قابلیت‌های کلیدی برای بهبود حکمرانی محلی» در ۱۳ فصل و ۷۴۹ صفحه نوشته شده و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان به سفارش اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در انتشارات تیسا منتشر شده است.

منبع خبر : ایسنا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد