عنوان پیام
متن پیام

مروری به «فرهنگ و تمدن اسلامی» در یک کتاب

تاریخ ثبت : ۱۳۹۲/۰۱/۲۰     تعداد بازدید : ۱,۱۴۷
مروری به «فرهنگ و تمدن اسلامی» در یک کتاب

ایبنا: کتاب «فرهنگ و تمدن اسلامی» به همت بهروز رشیدی به نگارش در آمده و از سوی انتشارات تیسا روانه بازار کتاب شده است. آنگونه که از متن کتاب «فرهنگ و تمدن اسلامی» برمی‌آید، راز موفقیت شگرف تمدن اسلامی‌در ماهیت دعوی رسول خدا و پیام وحی است که ویژگی‌ها و خصالی مبنی بر ایمان، اعتقاد، تلاش، سختکوشی، ساده‌زیستی، برادری، محبت، کرامت انسانی و عدالت را در جان مردمانی متفرق و بادیه‌نشین دمید. کتاب «فرهنگ و تمدن اسلامی» در سه فصل با عنوان‌های «تمدن اسلامی»، «نهضت احیای تمدن اسلامی» و «افول تمدن حسی غرب و احیای دین، اخلاقیات و معنویت» تنظیم شده است.
چاپ نخست کتاب «فرهنگ و تمدن اسلامی» در ۲۴۸ صفحه با شمارگان هزار نسخه و بهای ۱۱۵هزار ریال از سوی انتشارات تیسا بر پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.

منبع خبر : تهران امروز
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد