عنوان پیام
متن پیام

کتابی دیگر از نویسنده روشندل کیاسری منشر شد

تاریخ ثبت : ۱۳۹۲/۰۱/۲۶     تعداد بازدید : ۸۲۱
کتابی دیگر از نویسنده روشندل کیاسری منشر شد

مسوول روابط عمومی انتشارات تیسا از رونمایی کتاب «شرح منظوم و مفهومی صحیفه سجادیه» اثری تحقیقی و منظوم از علیاکبر مرتضوی کیاسری(نویسنده روشندل) همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خبر داد.
سمیه سیاهپشت در گفتوگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: مولف این اثر از ۱۴ دعای صحیفه سجادیه بهره برده است.

وی با بیان به اینکه تاکنون از مرتضوی کیاسری آثار متعددی در حوزههای روانشناسی و دین منتشر شدهاند، ادامه داد: در این اثر علاوه بر متن عربی دعاها، مفهوم و منظوم آنها به همت این نویسنده روشندل نیز آورده شدهاند.

مسوول روابط عمومی انتشارات تیسا عنوان کرد: نخستین چاپ کتاب «شرح منظوم و مفهومی صحیفه سجادیه» با شمارگان یک هزار نسخه، در ۲۳۶ صفحه و به بهای ۵۰ هزار ریال در نمایشگاه کتاب تهران(۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت) رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه درباره کتاب «واژه پاک، نهال پاک» اثر دیگری از علیاکبر مرتضوی کیاسری اظهار کرد: محتوای این نوشتار در برگیرنده همان ۴۰ حدیث معروف است که در قالب نظم و نثر درآمده است.

سیاهپشت با اشاره به اینکه زبان این اثر ساده است و مخاطبانش گروههای سنی نوجوان، جوان و بزرگسالانند، افزود: عناوین برخی از این احادیث که به سلیقه مولف انتخاب شدهاند، شامل مرکب بهشت، چرا فردا؟، مسافر بیبازگشت و رباینده مست است.

وی گفت: نخستین چاپ کتاب «واژه پاک، نهال پاک» با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه، در ۷۲ صفحه و به بهای ۲۵ هزار ریال روانه بازار کتاب شده است.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد